2010. október 1., péntek

Lenyugodva, megvagulva...

Valamiért zöld hangulatomban vagyok. A mostani napok a nyugalom (nyugtatás) jegyében zajlottak. Mivel lurkónkat nem én vittem oviba, így a reggeli kávézgatás közben néhány táskát kiszabtam, közbéléssel láttam el, s megnyugtatás képen délután megvarrtam. (amint már említettem nem volt semmi olyan anyag ami a megrendelésekhez kellett, így ezek kényszer pihenőznek, míg a megrendelt anyagok megjönnek. De hát varrni mégis muszáj) 
Milyen furcsa? Egyforma szabásminta, két hangulat.
Neked melyik tetszik?


s hogy a zöldnél maradjak. Egy apróság is kikerült a kezeim közül hajnalban....


Aki nem ismerne rá egy gombás zsepitartó. Szinte úgy érzem ezer éve készítettem hasonlót.

S szeretnék büszkélkedni egy kicsit. Persze ez most más tollával való ékeskedés, de hát mégis egyik imádott gimis osztálytársamról is van szó. Elkészült első nagylemezük, ami hamarosan kapható lesz az üzletekben. 
A banda neve Group,n Swing, s hogy tévedés ne essék, a férfi énekest kell figyelni. Fogadjátok szeretettel!!!


Nincsenek megjegyzések: