2010. október 13., szerda

Laptop táska más formában

Azt már tudjátok imádom az egyenes-fedeles táskám  formáját. De épp akkora, hogy az apró dolgaink, két, három spirál belefér. Nem is terveztem nagyobbra. De Zsuzsi ilyen formára szerette volna a laptop táskáját, úgy, hogy még más is elférjen mellette. 
Tehát szabásminta nagyobbítás. Nem szeretem, mert elveszti az igazi valóját, ha más méretben kell készíteni, de a vásárló akarata szent.....
S ráadásul most béleltem először szivaccsal. Hááááát....a gép nem vitte normálisan, pedig csak fél centis volt. S belülre két fakk, hogy külön a laptop, külön a füzetek, plusz egy zippes zseb. Megoldottam. :)
Ilyen lett :)


3 megjegyzés:

zazálea írta...

Semmi kínlódás nem látszik rajta! A belsejét nem értem, arról nem lehetne fotót?

Mona írta...

Dicséretre méltó! :)

patonaifabian írta...

Elpostázva :( Így belsejét nem tudok mutatni, de legközelebb azt is fotózom :)
Mona! Köszönöm