2010. szeptember 24., péntek

Hátizsák, hátizsák....

Ismeritek a "Dóra a felfedező..." című mesét. Nos ha nem röviden összefoglalom. Dóra egy (szerintem) brazil kislány, akinek minden részben valamilyen feladatot kell teljesíteni. Segítségére van barátja Csizi, a majom, a térkép, és a Hátizsák. Minden mese ugyan úgy zajlik, csak más történettel, s  közben angolul is beszélnek. Anna imádja.
Ebben  a mesében van egy ének, mikor a hátizsákot szólítják....a cím innen van. 

Nos ha már így mint a gyerekek belebonyolódtam, akkor megmutatom a hátizsák prototípusom. Amit nem én találtam (mármint a típusát), ki de magamhoz alakítottam, (a formáját).

Mit gondoltok felőle? Megfelelő lesz.....


Most készül az igazi frenis. Piros-zöld:)

2 megjegyzés:

bolyet írta...

Én lemaradtam erről a meséről...de majd gyúrok rá és rákérdeztek a kis szakértőimnél!:-))

A hátizsák "prototípusod" meg CSÚCS!Nagyon-nagyon klassz!Még, hogy megfelelő???Olyan barátságos, kedves kis forma, ideális a mérete is!

patonaifabian írta...

Mici valóban egy rugóra dolgozunk:)
S de jó, hogy tetszik. Kicsit izgultam mit szóltok majd kerekded formáihoz....:)