2010. július 16., péntek

Szerintetek melyik???

Utálom a meleget. Varrni nincs kedvem, mivel a kuckóm, egy csak ablakból álló helyiségben van, s ott már szaunázni lehetne. Így inkább már megint jó néhány táskát kiszabtam, de összevarrni :(((
Így a gép elé keveredtem, s fölmásztam az ETSY-re. Mindannyian tudjuk ott aztán van minden mi szem szájnak ingere. Hát megtaláltam én is a kis anyagos üzletemet, s egy csomó anyagba beleszerelmesedem. Csináltam is belőlük egy kis kollázst, hátha veszem az erőt, s persze a húgomat (a nyelvi analfabétizmusomról már írtam), s kérek rájuk egy árajánlatot. 



7 megjegyzés:

Lidércke írta...

Kölcsönadod majd a húgodat? :) Én is a gyenge angoltudásom miatt nem merek rendelni. Pedig ez hülyeség, mert biztos adnának akkor is, ha nyelvtani hiba van a megrendelésben. :)

patonaifabian írta...

igen nekem is ez okoz gondot. De ha szeretnél valamit írj! Az emailcímem: patonaifabian@gmail.com

Egyenlőre megrendelem a magamét, s ha ez tök jól ment, akkor szívesen segítek!!

Aledi írta...

Jaj, meg tudlak érteni, én is csak gondolatban varrok. Nagyon szép anyagok, az alsó sor jobb szélső virágosa a kedvencem, de a többi virágos is jöhetne.

BCili írta...

Szép az anyagválogatás, bár van amit már láttam máshol is. Az első sor két középsője viszont annyira Te vagy, de a legutolsó is szép. Hajrá rendelés, majd hűl az idő mire megérkeznek!

sesame írta...

Szépek! A bal alsó sarok a kedvenc (kinagyítva vettem észre, hogy csiga-bigás :D )

Mici írta...

Öööö... a kérdés mire is vonatkozik? Hogy melyik anyag tetszik ezek közül? Nos, jöhetnének így együtt asszem. És sejtem, hogy melyik boltban akadtál rájuk.
És ha az megnyugtat, hogy én is piszok gyenge angollal bírok, de ez cseppet sem tart vissza az Etsyn való vásárlástól. Sőt az Etsyn való létezéstől. Bizony pironkodva írtam meg az első leveleimet egy-egy rendelés alkalmával, de minden eladó, és hálistennek minden vevő tolerálta a hiányos nyelvtudásomat. Szóval ez ne szegje senki kedvét!

patonaifabian írta...

Mici: Jaaaaj, hát igen a cím és a bejegyzés nem teljesen fedi egymást,mert arra akartam célozni, melyikről mondjak le, de valahogy mindegyiket imádom:)
Bcili:Valószínű tudat alattim dolgozott mikor azokat a középpontba tettem!