2010. július 18., vasárnap

Mi ütött belém???

Nos ez akkor jutott eszembe, mikor a gombás táska elkészült. Nyár kellős közepén sötétbarna anyagból táskát varrni. De hát ezek őszi színek.!!! S ha ránézek, bizony nem a nyár jut eszembe. Ilyen hangulatom volt. S különben is szeretem a gombákat. Főleg a galócákat:))) 
Ő azért kedves gomba, mert hagyja, hogy egy kis pille is megpihenjen pöttyei között.
Ráadásnak megvarrtam még tegnap este-éjjel két kis táskát (a szokásos kiszabva kivan, de összevarrva......) Ez olyan kislányos nagylányos tarisznya szerű. Amikor csak kevés holmit szeretnénk vinni magunkkal. De csaltam, mert akár leányzónk is hordhatja, ha a masnit lejjebb kötjük.


Most valahogy ennyire futotta....

3 megjegyzés:

sesame írta...

Tetszik ez a gombás táska :)Mostanság nekem is őszies hangulatom van.. pláne,mert ma rádöbbentem,hogy mindjárt itt az augusztus..és mindjárt itt az ősz is..és kivételesen várom :)

Aledi írta...

Már megcsodáltam a Meskán is ezt a tüneményes táskát. Nincs semmi gond az időzítéssel, talán az őszi hűvösre vágytál :) Magam is előszeretettel varrok Nyári manót karácsonykor, angyalkát augusztusban :)

patonaifabian írta...

Lehet hogy van benne valami Aledi. Főleg, hogy a varró sarkomban szaunázni lehetne:(