2010. július 31., szombat

Nincs is farsang!

Gyerekkorom hétvégéi úgy teltek el, hogy vagy édesanyám, vagy a nagyi sütött finom süteményeket. Az egész házat a finom süti illat lengte be. Krémet főztünk ,tésztát gyúrtunk, tálat nyalakodtam.  Akkor imádtam segédkezni....
Saját háztartásomban  azonban másképp van. Nem vagyok egy sütögetős egyén. Mivel a következményeket, mint piszkos edény, romhalmaz konyha, elég gyakran félresikerült sütemény nem nagyon díjazom.
A mai nap azonban más....bár nincs farsang, de valamiért megkívántam a fánkot (ritka pillanatok egyike. Inkább egy jó csoki )
Edényeket, fakanalat ragadtunk lányommal. Előkotortuk a receptes könyvet, (mert anélkül nem megy) s a hozzávalókat.


S belevágtunk. Anna jó segéderő, ha azt akarjuk ne sikerüljön a dolog, mert mindent egyszerre szeretne beletenni, s olyant amire nincs szükségünk. De azért meggyőztem, hogy tartsuk be a szabályokat és a leírást.


Annyira nem lehetett rossz, mert már csak két szem maradt...:)

4 megjegyzés:

Sviro (Ildi) írta...

Ez annyira jól néz ki, hogy most én is megkívántam. Melyik szakácskönyv volt a forrás?

patonaifabian írta...

A Horváth Ilona féle minden kezdő háziasszony szakácskönyve. Ezt kaptam anyától, amikor megunta, hogy mindig hívom, ha valahol elakadok a főzésben-sütésben. :)

Aledi írta...

Nyami! :) Finom is az, főleg frissen. Nagyon ínycsiklandó lett.
Én viszont nagyon is sütögetős vagyok, nincs olyan hét, hogy ne készülne házi süti (inkább kihagyom a főételt, mint a sütit:)

hekka írta...

Tyűűű, nagyon jól néz ki! De sajnos egy ideig még maradnom kell a hűtőben készíthető sütiknél=hütiknél... :)))