2009. augusztus 23., vasárnap

Táborban voltam...

Nos még júliusban voltam táborban, de akkor nem nagyon volt időm erről írni.
Előszőr 2002-ben voltam Szigligeten népzenei táborban, s azóta csak a terhességem és egy éves gyermekem miatt hagytam csak ki. Imádtam lejárni, hiszen a népzenész társaság nagyon jókedéjű, kedves ,elfogadó egy népség és imádom a társaságukat. Rengeteg fantasztikus emberrel ismerkedtem meg és azóta is ha találkozunk, úgy beszélünk, mint ha el sem váltunk volna.
Az idén elhatároztam ,hogy pihenni megyek, mert eddig minden egyes tábor alatt 20 féle dolgot csináltam. (ének, citera,furulya, tábori csokor...) Tehát úgy döntöttem ,hogy a citerát és az éneket pihentetem (nem mint ha nem kéne benne fejlődnöm, hisz mindig tanul valamit az ember), s a tekerőlantot veszem a kezembe. Első kezdő lépéseimet ifj.Horváth Károly népzenész egyengette. Egyszerűen szuper volt. Imádtam ,hogy teljesen kezdő vagyok, és nem "unatkozom" a csoportban. Szóval ha egyszer nagyon sok pénzem lesz biztos. hogy veszek egy hangszert. (ez újonnan potom 200 000.- )
S a táborban készült kedvenc képem. Bal oldalt ifj. Horváth Károly, középen Dr. Olsvai Imre népzene kutató (még Bartókkal is gyűjtött), s én.

S a fellépés


Nincsenek megjegyzések: