2009. augusztus 25., kedd

Küzdelem

Amint látható adott egy nagy mennyiségű plüss és egy kérés készítsek baba takarót, ami mosható, de minnél részletesebb legyen, s persze a házak sem hiányozhatnak róla.
A felkérés először érdeklődés szinten volt, s azt nem tudom hogyan jutottam el arra a szintre hogy meg is kelljen valósítanom. De valahogy ide lyukadtunk ki és most itt ülök a tervem és a kupac anyag fölött és csak fogom a fejem.

A plüss ugye nyúlik, így adott, hogy közbélést kell ráraknom. Igen ám, de én olyan okos voltam, hogy ez eddig bevállt kedves kis közbélésemet leváltottam, azon gondolat okán, hogy a gyereket ne nyomja majd agyon a takaró, s egy vékonyabbat vettem :)))))

Rávasaltam, elkezdtem és lássatok csudát az a "drága" közbélés nyúlik. Tehát igaz a közmondás járt utat járatlanra ne cserélj

:)

Nincsenek megjegyzések: