2009. augusztus 13., csütörtök

Újból falvédő projekt!

Elhatároztam, hogy bizony mostanában nem készítek falvédőt. Ez férjemmel is közöltem, s mondtam hogy ha mégis, akkor bizony csapjon agyon. Hiszen nem kis munka, rengeteg idő és egy csomó tűszúrás áldozatává válok ,mire elkészítem ezeket a falvédőket.

Félreértés ne essék, imádom őket, de..... Nos mégis áldozatul estem. Egy tündéri hölgy keresett meg, hogy bizony neki kellene egy csodaszép falvédő, cicákkal, emberekkel, halakkal, pillangókkal.... Természetesen nem tudtam a kérésnek ellenállni és hát belefogtam. Az elmondottak alapján ceruzát raadtam és papírra vetettem a gondolataimat.

Mikor ezzel elkészültem és a terv elfogadásra került belevágtam. Összekészítettem az alapanyagokat, (aminek természetesen az áfa emeléssel az áruk is felment) Kimértem és lemértem, majd elkezdtem a házikókat rávarázsolni az anyagokra, apró pici öltésekkel.
Eddig idáig jutottam, de most teljes erőbedobással dolgozom rajta, mivel másfél hét múlva iskola és bizony megyek a lurkók közé újból.



Nincsenek megjegyzések: