2009. augusztus 19., szerda

Elkészült a mű!

ELKÉSZÜLT! Ezt azért írom nagy betűkkel, mert hatalmas boldogság szállta meg lelkem, mikor az utolsó öltést is leböktem. Elkészült, befejeztem, nincs több dolgom vele. Hogy idáig eljussak összeszámoltam kb. 22órát dolgoztam vele. Vagyis nagyon-nagyon sokat.
Amikor belevágok egy ilyen műbe eléggé elgondolkozom be tudom-e majd fejezni, hiszen ehhez kell idő, nyugalom, kitartás és egyfajta elszántság, nehogy összecsapjam. S ezekből, mióta gyermekem erősen próbálja akaratát érvényesíteni igen csak hiányt szenvedek.
De őt is nagy odafigyeléssel készítettem és bónuszként még három tépőzáras pillangó és halacska is került rá, hogy kis gazdája bárhova tudja őket tapasztani.
Elkészült! :)))

2 megjegyzés:

lillaanya írta...

Hű, a mindenit, ez fantasztikusan jól néz ki!! 22óra...elismerésem!

patonaifabian írta...

Köszönöm Ezért mondom, hogy soha többet. Aztán mégis:)