2011. augusztus 17., szerda

Lustaság fél egészség

S persze rengeteg zseb. Mert hát ahogy írtam régebben elég kutya-macska viszonyba vagyok a cippzárral. Ezért ha tehetem nem is nagyon kínlódok vele. Mert hát a varrás nálam örömhormonokat szabadít fel, s nem akarom őket tönkretenni egy kis nagy idegeskedéssel.
Ezért a mostani két pakolós táskámat tele pakoltam zsebbel, egyetlen egy szépséghibájuk van.....egyik sem zárható.
Remélem azért valakinek így is kellenek majd:)



S igen nagy tanúsága a fotóknak
1. ha gyorsan akarom csinálni biztos nem lesz jó a beállítás, gyűrött a táska vagy a kettő kombinációja
2. fényképezés előtt nem árt lekefélni a frissen elkészül táskát:O)


7 megjegyzés:

BCili írta...

Ha nem mondod, h szösz van rajta, azt hiszem, h az én képernyőm piszkos :)

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Annyira szépek!! Csudára szeretem az enyémet is!!!

töpszlívi írta...

Nagyon jók lettek a táskák! :)) Kicsit megnyugtat a tudat, hogy rajtam kívül van olyan ember, aki nem szereti a húzózárat...vagyis a bevarrást. :)))) /Én gombbal szoktam megoldani a belső zseb "záródást". Azért mégis "rögzíti" valami, ha nehezebb tárgy kerül bele. /

patonaifabian írta...

Cili! Én már csak ilyen szőrszál hasogató vagyok:)
Zsuzsa...annyira örülök, hogy hordod a táskát:)
Töpszlívi!Ne is mond. ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚtálom, de néha kell:)

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Hát persze hogy hordom és zsebelem a dicséreteket !!Aztán azon töröm a fejem,melyiket szeretném tőled öszre,de megnehezíted a dolgomat mert csodásak mindig az újak is!!

Kriszti írta...

Nálam is használatban van a madaras táska. :)

Én mondjuk nyugodtabb vagyok, ha bezippzározható a táskám.

patonaifabian írta...

De jó Kriszti! Eddig csak magamon láttam a magam varrt táskát és olyan jó hallani, hogy biza használjátok:)