2011. augusztus 5., péntek

Kísérlet 2.

Folytattam a kísérletezést, mivel Adél felhívta a figyelmem egy fontos dologra. 
Miszerint a zsebesek igen csak könnyedén kizsebelik ezt a táskát. 
Ezért a cippzáras megoldáson kezdtem el gondolkodni...fazonügyileg nem nagyon megoldható, így belülre kellett kikísérleteznem a cippes zsebet. 
 A táska kívülről állatbarát, vagyis az állatkedvelőknek kedveztem a mintával.


Jelentem belül húzódik egy nagy zseb, ami cippel zárható és egy kicsi, ami semmivel. Így a fontos dolgokat el lehet rejteni, a tolvajok elől....a zseben van még mit finomítanom. Először is nem táska cippet kell használnom, mert az igen vastag és erős, tehát egy vékony bélésnél megküzd vele az ember.
Másodszor a cipp eldolgozásán kell javítanom (most sem csúnya, de lehetne szebb is) 
S akkor az igen rossz képet mutatom belülről.


S most is igen csak érdekel bárminemű vélemény!
Köszönöm:O)

4 megjegyzés:

hekka írta...

Szupercuki minta!!! :)
Sajnos a varráshoz egyáltalán nem értek, de tényleg elkél a zárható zseb, ha nem ilyen kisvárosban él az ember, mint én, ahol a táskám max. a srácaim zsebelik ki, édesség után kutatva... :) Tehát szerintem nagyon jó lett így. :)

Aledi írta...

Jaj, de jó lett! Ezek a tappancsok tündériek! :) Szerintem nagyon rendben van a zsebe is, vékonyabb cippzárral tökéletes lesz. Én még nem varrtam ilyen elegáns rejtett zsebet. És igen praktikus a nyitott zseb is, oda lehet tenni a mobilt, bérletet, így nem kell kotorászni.

Jandó írta...

Nagyon-nagyon jó lett. A szín és a tappancsok teli találat. :)A zsebek is teljesen jók. A fazon is nagyon tetszik, már az elsőnél is akartam írni. Nagyméretű táskamániásoknak tuti siker lesz biztosan.

patonaifabian írta...

HEkka! Hát nálunk sem nagyon fordul elő a kizsebelés, így ezért nem is gondolkodtam rajta...mármint a zárható zseben.
Adél! Mint fővárosi hölgy örülök, hogy zsebesség szempontjából is megoldódott a dolog.
Jandó! Csak reménykedem, hogy a nagy táskamániások kedvüket lelik ebben!