2011. augusztus 2., kedd

Kísérlet

Mindig megkapom, hogy " Ez a legnagyobb méret?....hát miért, miért baj, hogy én nem bírom a bőröndnyi táskákat!
De miután már a nem tudom hányadik megjegyzés volt elgondolkodtam ezen a dolgon. S kigondoltam, hogy hát egy régi szabásmintát alakítok át, nagy méretűre. Olyant ,aminek jó öblös (Zazalea szakkifejezésével élve) az alja, majd mivel sok eső esett megnövesztettem, mint a gombát. 
Mivel naplementébe fotóztam így a színe az "érdekes" kategóriába tartozik.


Tehát kíváncsi vagyok, milyen szerintetek? Csak így tömören....hogy miről véleményeztek azt rátok bízom:O)

8 megjegyzés:

Kriszti írta...

Nagytáska-pártiként azt mondom, hogy nagyon ügyesen növesztgetted ezt a táskát. Szerintem szuper lett!

moonsafari írta...

Szerintem jó ötlet a nagyobb méret, én is malaclopó táskával járok évek óta és a meskás táskákkal az volt a bajom eddig hogy olyan picik! :)

kekezust írta...

Nem tudok szelektálni, mindig MINDENT vinnem kell magammal, tehát én is dobok egy szavazatot erre az "érdekes színűre" :-) Amúgy meg nagyon tetszik!

Bejus70 írta...

Ez az, szerintem minden táskának kell egy szélesebb talp, sokkal nagyobb találati aránnyal matat benne az ember a dolgai után. S lőn bévül ugyanis világosság. Szóval ez hibátlan (nem mintha a többi táskád nem volna az!).

patonaifabian írta...

De jó! Lesz ám folytatása is:O)

Kataca írta...

Nekem ez a fazonú táskád tetszik a legjobban (eddig). Én is nagytáska-párti vagyok :)

zazálea írta...

az öblös az jó bizony,a táska gyönyörű,közben láttam,hogy cipzáros zsebet is csináltál,na,szuper:o)))

zazálea írta...

a Kriszti és a Kataca akkor a táskákkal mászkál,hogy nem ér a földig a válluk,nem is értem!