2011. augusztus 9., kedd

Közvéleménykutatás

Arról lenne szó, hogy egy méret nem méret. Vagyis valakinek a kisebb, valakinek a nagyobb kell. Ezért gondolkodóba estem, hogy bizony rendelnem kellene még ilyen pénztárca csatot. De jelenleg nem tudom eldönteni, hogy milyent.(mert ugye nem a kertből szedem a pénzt)
Vannak tündérien édesek 4-8 cm-esek...vagy a nagyok, amikből már kisebb táskákat is lehet készíteni 18-26cm.....nehéz döntés ez nékem, s ebben kérem a segítségeteket. Ti melyiket választanátok???

S kép is legyen a dolgokhoz itt még nem mutatott rókaúrfival zárom soraim!


8 megjegyzés:

Cserny Laura írta...

Szia! Én kisebb méretet választanék:))) Laura

Ledorka írta...

No, én meg pont nagyobbat. :)) Jöhet a többi vélemény, mert most épp 1-1. :D

Zenemanó írta...

Nekem leényos- koromban hasonlóan kicsike tárcám volt.RETRO érzés lenne fogni a kis tárcát!!:)KICSI!!

zazálea írta...

én pedig csináltam már kicsit is,nagyot is,mind elfogyott,tehát nincs egységes válasz,kinek ez,kinek az :o)

Bombocos írta...

Kisebb. :) Aztán majd ha beérik a kertben a pénz, jöhet a nagyobb is! :) A kisebbhez kevesebb anyag is kell, titta spórolás lenne azt rendelni. :)

Aledi írta...

Jóóó nagyot! Bár az ici-pici meg olyan édes! Na szóval, közepeset ne :)

bolyet írta...

Igen, ahogy Adél mondja!:-))

Egyébként ha közepes lenne, biztosan van akinek meg az.Én /részemről!/ a kicsit szeretem...:-)))De szerintem a célszerűség azt diktálja, hogy vegyesen legyen.:)

csigaszabo írta...

Kicsit én csak gyereknek vennék. Nekem az a méret jönne be (sajnos van két tuti pénztárcám is, ezért csak jönne), amilyen Csutkaildának van. Volt szerencsém élőben látni, gyönyörű.
Részemről egy táska nem ilyen csatos, úgyhogy a nagyobb nem kellene nekem, viszont ahogy Zazálea írta, igény biztos arra is lenne, pláne amilyen szép holmikat készítesz.