2010. augusztus 6., péntek

Iskolába készülünk

Mármint nem én, bár lelkileg már készítem magam, hiszen három hét és újra elkezdődik. De most nem is én vagyok a lényeg, hanem két kis hölgy, akik Waldorfos iskolába járnak, s olyan táskát szerettek volna, amit ők "állítanak" össze. Milyen szín, minta, applikáció. 
Nos az egyik kisasszony számításait jól keresztül is húztam, mikor a kiválasztott anyag helyett, ami jóval sötétebb volt, ebből az indásból varrtam meg a táska pamut részét. Nekem ez volt a virágos, őneki más, de mivel komoly másodikas leányzóról van szó, így legyintette egyet. Így is tetszik neki:)
Mint pedagógus olyan banális dolgokat hagytam ki először mint akasztó, azután a pántot varrtam be úgy, hogy egy szumó birkózónak lett volna jó a hátára. De jó pár bontás után (ami ritkán fordul elő velem) ,megszülettek az iskolatáskák. Remélem az iskolába járáshoz meghoztam velük a kedvet.


1 megjegyzés:

hekka írta...

Nagyon kedvesek lettek!
Azért jó, hogy a mostani kicsik elférnek ekkora táskában. Emlékszem, tornazsákkal, furulyával elsősként annak idején elég volt eljutni a suliig. :)