2010. augusztus 29., vasárnap

Egyik szemem sír, a másik nevet.

Egyik szemem sír, mert szombaton blogtalálkozó volt, amire most nagy hévvel azt mondom, hogy olyan jó lett volna elmenni. De a csigaházamból kibújni,s  megmutatni magam, azt mondani ez bizony én vagyok, s ilyen vagyok, s ha szeretni, kedvelni akarsz, akkor ilyennek fogadj el:) Hááát.....
Örültem volna, ha találkozok olyanokkal, akik sokszor biztatnak, megjegyzést tesznek, vagy esetleg csevejbe elegyednek velem (persze virtuálisan), s most személyesen beszélhettünk volna.
Ha a volna ott nem volna, szinte mindegyik mondatomban......

A másik szemem örül. s hogy miért is?
Mert a népdalkörömmel bejutottunk a Vass Lajos Népzenei verseny kárpát-medencei döntőjébe. Bizony a nagy Magyarország népdalkörei közül minket is beválogattak a legjobbak közé.
S miért fontos ez számomra? Mert ez nem kis elismerés, s mert velük még csak három hónapja dolgozom. Azt is mondhatom, még nem szoktuk meg egymást, nem "érezzük" egymást. De jó volt, megcsináltuk, s megmutattuk, hogy tudunk. Bár örülök, hogy a színfalak mögött nem látott minket senki, én be voltam tojva, (de nem látszott rajtam),hogy első fellépésem, versenyem mi is lesz. Ők pedig azért, mert új vezetőként mi is lesz a színpadon.:O)

3 megjegyzés:

Aledi írta...

Ó, gratulálok az eredményhez! Jó érzés lehet. És ezek szerint ez még csak a kezdet :)
Ami meg a találkozót illeti. Pont azért lett volna jó, ha eljössz, mert láttad volna, hogy igenis mindenkit úgy szeretünk ahogy van. És ez nem csak szöveg, őszintén örültünk egymásnak. Mindenki megcsodálta a másik alkotását, nem volt irigység. És nem divatbemutató, vagy nádszálkarcsú manökenek felvonulása volt :)Mosolyogtunk, jól éreztük magunkat, és ettől szépek lettünk :) Jó dolog ez, remélem legközelebb kibújsz a csigaházikódból, és megmutatod magad.

patonaifabian írta...

Köszönöm a gratulációs, s igyekszem ha lesz legközelebb...

hekka írta...

Szintén gratulálok az eredményhez! Örülök, hogy belevágtál a népdalkör vezetésébe, és látod, a siker sem váratott sokáig magára! :)