2010. június 13., vasárnap

Népdalkör vezető lettem

Még fel sem ocsúdtam a dologból. Egyik napról a másikra egy népdalkör szakmai vezetője lettem. Kedves mentorom, aki a zenére és citera szóra tanított felhívott, hogy ő bizony a Tési Népdalkör vezetéséről lemondott. (Okát nem tudom) S kérdezi átvenném-e őket. Először azt sem tudtam mi tévő legyek. Szó szerint köpni-nyelni nem tudtam. Aztán beleegyeztem.
Pénteken pedig már mentem is próbát tartani. Mivel a csapatot ismertem, nem voltam zavarba, de bele kell szoknom. 
Szülés előtt volt egy gyerek csoportom és bizony elég jól ment a dolgunk (sok érmet nyertünk), de kiestem a vezetésből, úgyhogy most mindent kezdhetek elölről.
Szurkoljatok, mert izgulok, hogy mit tudok kihozni magamból, belőlük, s a családomból, hogy még ezt is viseljék el tőlem.

2 megjegyzés:

hekka írta...

Gratulálok! És sok sikert kívánok nektek!

patonaifabian írta...

Köszönöm. Remélem erőm is lesz hozzá, a családomnak pedig türelme.