2010. június 23., szerda

A nagy tudomány

Kedves varrótársak, vagy tanulnak horgolni, vagy már profin tudnak. Nos az én tudományomból ennyire futja. Mikor megszületett lányom elhatároztam ,hogy így, úgy horgolok ezt-azt. Ebből a lendületből csak két kicsi bébi sapka lett. Azután jöttek a játékok, hogy majd akkor azt, s persze először nem valami aprósággal kezdtem. Nem ám. Kígyót akartam gyártani. Elkezdtem azután meg meguntam, hogy sosem lesz vége a hosszú-hosszú hurkáknak, s jól elsüllyesztettem. De tegnap véletlenül megtaláltam, természetesen úgy ahogy elraktam. Senki nem csinálta meg helyettem, de a lányomnak azonnal kellet, s gyártsak neki fejet, DE gyorsan. Nos így gyorsan lóti-futiba megalkottam a kissé dagadt, szerintem giliszta fejet. De neki tetszett, s ez a lényeg. Most ő a sztár. Kíváncsi vagyok meddig:)


2 megjegyzés:

Aledi írta...

Megértem a lányodat :), egyáltalán nem giliszta, a színei meg nagyon szépek.

patonaifabian írta...

Édes vagy. Nagyon igyekeztem szépre gyártani:)