2010. június 20., vasárnap

Egyszer bojt.....

Nos ezt a táskát, -hiszen mi másnak is állhattam volna neki-többféle megközelítésből is írhatnám. Egyfelől nézzük  a rozettás anyagot, ami német patcwork anyag s szerelem első látásra. Bár az eladó felhívta a figyelmemet az árára, de nem bírtam nemet mondani.
A másik megközelítés a bojtocska Imádom. Lányom is. Pihe-puha boa. Még csak két színből vettem, de lesz belőle több is. Bár, hogy mit kezdek vele még nem tudom, DE kell.
Tehát megvettem, s először csak néztük egymást. Tekergettem jobbra, balra, csavartam, de otthon nem vágtam tőle hanyatt magam, ezután következett a szerelem, mármint a két anyag találkozása, s házasság kötése. Nekem nagyon tetszik így, de akinek bojt nélkül kell, annak leszerelem.


1 megjegyzés:

sesame írta...

Köszönöm,hogy kiraktad a játékom! :)
Jópofa ez a bojt :) Velem is nagyon sokszor van úgy,hogy meglátok valamit, megtetszik,és megveszem, pedig gőzöm sincs mi lehetne belőle.. Van, hogy évekig hányódik, van, hogy a helyszínen beugrik, hova illene :)