2012. január 22., vasárnap

Szettelni jó!

Hiszen nincs is jobb dolog, mikor olyan holmik vannak a birtokunkban, amik harmónizálnak egymással. A legtöbb ember igyekszik harmóniára törekedni. Szeretjük az összeillő tárgyakat, s kevesek vannak akik inkább az eklektika világába vonulnak.

Az elmúlt héten néhány harmóniára törekvő vásárló járt nálam, s bizony én is elcsábultam a szettek világába. Egy ilyen páros a kukacos körte, ami most igen nagy kedvencem (kár, hogy több olajzöld kordom nincs)


Ez előtt készült egy megrendelés, amiről kiderült, hogy nem megfelelő. s rájöttünk, hogy nem egyre gondoltunk, mikor megbeszéltük....sebaj! Hátha szeretni fogja valaki....


S a kukacok után készültek a gombák...szettben....s tetszett a megrendelőnek...s ezer bocs a ronda fotóért:)


Így a szettek jegyében ezek készültek....s lesz folytatás, ahogy a megrendeléseket nézem!




4 megjegyzés:

Lana írta...

A gombás a legtutibb. :)Amúgy meg szeretem nézegetni a varrományaid, nagyon szépek!

patonaifabian írta...

Köszönöm szépen!

Elf írta...

tényleg a gombás :)
(maradok FB-s reagáló, kétfelé nincs sok értelme) én vagyok az Én a Tünde (azért írtam, hogy ne zavarjon, ha innen eltűnik egy ember, nem a munkáig miatt van) :):):):)

patonaifabian írta...

Köszi Tünde tündér vagy:)