2011. július 24., vasárnap

Ami még nem volt.....

Lehet már nagyon unjátok ezeket a fazonokat...s talán ezért is korlátozom bemutatásukat, de én szeretem őket. NAGY felület, melyet úgy díszítek, ahogy akarok.....s most így akartam.....mert így tetszett.

Katicás, mert.....csak.


...pitypangos, mert táskán is ki kellett próbálnom....

.....népies, mert kaptam egy mintát és ki kellett próbálnom milyen is egy táskán....

.....s a cseresznyevirág babásan, habosan, lágyan....

....képeket már régen készítettem, de mivel a héten nem volt mutogatni valóm, így gondoltam képtelenség kép nélkül maradni.

Jelentem, azóta kézhez kaparintottam egy használt, de erős gépet, amivel szépen összebarátkoztunk. Azt hiszem jó barátok leszünk....már varrtam vele tárcákat....majd holnap mutatom. 


6 megjegyzés:

Sviro (Ildi) írta...

Mind csodálatos!

hekka írta...

Szépséges mind, és nem, nem unjuk őket! :)

Edina írta...

Nem, nem...én sem unom!:) Nekem ez a típus a kedvencem Tőled:) És most is nagyon tetszik mind! A népies meg külön:)

patonaifabian írta...

De jó! Akkor még majd mutogatok:) de nem magam.

orsolya vanessza kiss írta...

Ez a kék pittypangos!!! Levesz a lábamról :)

patonaifabian írta...

Pitypangos jelentem lesz ....tegnap szabtam ki ismét:)