2011. február 13., vasárnap

SZÍNjáték

Minden olyan felület, ahol kontaktusba lépünk más személyekkel egy színjáték. Olyan énünket mutatjuk, amelyet szeretnénk, hogy mások megismerjenek, s igazi valónkat jól elrejtjük, bántódás ne érjen minket. Minden idilli, szép és jó...vagy mégsem?
No jó elmés megjegyzésem arra irányult, hogy a legtöbb webes felületen minden szuper, s mindenki eszméletlen okos megjegyzéseket képes véghezvinni (kinek nem inge ne vegye magára) :))))
Persze nem csak erre vonatkozik a cím, hiszen én is játszottam az elmúlt három napon a színekkel, bár a fotók pocsékok, így nem látszik de hangulatom állapotát jól érzékelteti a színösszeállítás. Először jött a katicás:)


....ezt követte egy megrendelés....


....majd jött a fény :), na jó csak egy kis világosítás....


Egy kaptafa, három táska. Neked milyen a hangulatod?

9 megjegyzés:

Ledorka írta...

Na, most már biztos, hogy történt valami, ami többekben törést okozott. Lemaradtam...
A táskák gyönyörűek! Különösen a legalsó. Vagy a középső... na, meg a felső. :))

bolyet írta...

Bár én sem tudom, hogy mi történt konkrétan vagy, hogy egyáltalán történt-e valami, de az én hangulatom olyan akárcsak a Tiéd, no de ezt már megbeszéltük!:-)))

Tyű de nagyon jól összefogalmaztad a dolgokat, na így gondolom én is!Pontosan!

Ellenben a táskák szuperek, csuda jó színek, édes kis finom díszítések.
Különben nálam akkor a legszínesebb minden mikor a hangulat nem túl rózsás...talán a túlélési ösztön!?:-))

norono írta...

Nagyon szépek, és az a katica!!! :-)))

zazálea írta...

csodás a hangulatom.
A táskák nagyon tetszenek, az első és a második, az valami egészen remek, az én színeim (is), egyszer, ha lesz pénzem, veszek tőled egy olyan lilát vagy kékes szürkést, jó?

Aledi írta...

Hú, az a katicás táska szuper!
Hm... én valóban igyekszem szebbik felemet mutatni a neten, ez az én kis külön hobbi-világom, szeretem, ha idilli. A morcos-durcás, undok Aledi marad a szeretteimnek :)))

patonaifabian írta...

Alakulok, de hát ez van, én nem tudok mást mutatni, fejjek megyek a falnak....
Rita!Imádom őket én is...talán a kor hozza (mármint az enyém)De én is imádom a táskáidat, esetleg csere???

zazálea írta...

ebből pedig csere lészen, előbb vagy utóbb, bizony, hogy!

patonaifabian írta...

:O)

Zsuzska írta...

Én is bele szerettem a katicásbam megrendelésre készült? vagy keresi még a gazdáját?