2011. február 12., szombat

Méricskélés

A legszívesebben elmenekülnék ebből a mai világból, legalább is ez az életérzés kapott rajtam úrrá. Valószínűleg a kevés napsütés és, a sok eső, a több szálon futó életem koordinálása fárasztott ki. Ilyenkor a filcekhez menekülök, mert beléjük varrhatom a meséket és lelkem még vidám darabjait, azt a világot, ami mosolyt csal az arcomra és talán másokéra is.
Magasságmérőt szeretek készíteni, mindegyik más, mégsem olyan fárasztó, mint egy falvédő.Eddig házak és a tenger állatai bújtak meg a mérőlécen, de most állatok kukucskálnak egy-egy "magaslati" pontnál :)



7 megjegyzés:

Sviro (Ildi) írta...

Ez nagyon édes lett! És fel a fejjel! :)

patonaifabian írta...

Igyekszem :))) Köszi

Krizantám írta...

Nagyon szeretem az állatos figuráidat és a táskáidat! Sokszor betérek hozzád kukkolni, mert szép a szememnek és jót tesz a lelkemnek...
De most én hívlak meg a blogomba egy kis vidámító szemlegeltetésre, ott ugyanis már TAVASZ VAN!!! (Személyesen én döntöttem így...) :-)))
Ne nézz a világ csúnyaságára (tényleg ronda néha), hanem csak alkoss a magad örömére és a miénkre...!!! A világszépítéshez Te már hozzátettél...
Szeretettel várlak!
Krizantám

norono írta...

Milyen aranyos! Nagyon tetszik!

zazálea írta...

ezekben benne vagy, azt érzem :o)

Murphy írta...

Nagyon helyesek az állatkák, nekem a nyuszi a kedvencem!

patonaifabian írta...

DE édesek vagytok, én is imádom őket!
Rita! igen bennük vagyok, hiszen itt nincs szabály (úgy mint egy táska szabásmintánál) :)))