2010. november 27., szombat

Fazon igazítás...

 Az gondolom a két hetes fásultságom egyik oka talán az lehetett, hogy bizony mostanában 3-4 fajta táskát varrtam, s meguntam. Rengeteget gondolkoztam, hogyan is lehetne mást csinálni, olyan amilyent a többiek nem. 
Ez kerekedett belőle....
Ha hasonlóságot véltek felfedezni némely táskámmal az nem véletlen, mivel a felső részt meghagytam. Szeretem. Az alsót alakítottam át, téliesítettem. Három részből szabtam, tűztem....
Nem olyan tarka, mint a nyári kollekció, de mégis én vagyok.
Egy párja is született. 


Vagyis ő született először, s narancs másodjára. 
Ikrek.
Kétpetéjűek :)

4 megjegyzés:

Ledorka írta...

Nagyon jó a fazon! No, meg a színek is... :)

patonaifabian írta...

Örülök ,hogy tetszik. Nekem is.

Zsukkata írta...

Nekem nagyon tetszik ez az új fazon, klassz :)!

zazálea írta...

az a legfontosabb, hogy te legyél benne, én látlak, nyugodj meg, remek lett!