2011. március 4., péntek

Pocsék

Képek születtek ezen a héten. Akárhogy is igyekeztem, bár kezem lábam nem törtem, nem sikerült megfelelő képeket gyártanom. Majd megláttam Zazálea táskáját, először is szerelembe estem, majd a kedvem is elment, hogy én itt mutogassak. Mármint képeket, de esetleg aki mégis szeretné az én kis egyszerű táskáimat annak mutatom a hét alkotásait.

Végre felhasználhattam a rég vásárolt gombás gombomat....még van egy majd annak is kivárom a gazdáját....

Ezt követte a barna, amiről ki akartam kérni a véleményetek, hogy a fehér zipp nem -e túl világos, de már mindegy :)

...s a tengerész csíkos nőcis és virágos, és kényes, és feltűnő, de szeretem.

8 megjegyzés:

Cserny Laura írta...

Nagyon szépek a zöld a kedvencem:))

GumiPók írta...

Ha ez jelent valamit, én szeretem nézegetni a te táskáidat is. Nekem is a zöld tetszik legjobban (az a gomba nagggyon jó!), a barnán kicsit vakít a fehér cipzár, valóban, a piros nagyon helyes, de az nem az én színem.

zazálea írta...

ezek gyönyörűek, ne viccelj már velem....
gyönyörűek és ezt őszintén mondom
az enyém olyan, a tied ilyen, mások vagyunk, más ízlés, más stílus (szerencsére, így nem vádoljuk egymást .o) ), remekeket alkotsz, higgy nekünk!

Fércművek írta...

Mici, ne viccelj már! :)

Meg persze te se! :) Nekem a káró mintás a kedvencem. Imádom azt az anyagot is. Én a kékes verziót használom nagy szerelemmel. :))

Bakarasz írta...

Soha rosszabb ne legyen az a "pocsék"! Nekem az első a kedvencem, imádom a pöttyöket, és a színe is szuper.

patonaifabian írta...

Édesek vagytok! Ezer köszi :)

F.Gina írta...

Nagyon szépek, abszolút hordhatónak tűnnek, klassz a fazonjuk :)) Nekem mind tetszik !

Judit írta...

Szia:) A barnába beleszerettem, megvan még?