2012. április 15., vasárnap

Bőrpróba

Arról nem mondtam le, hogy egy kicsit próbálgatom szárnyaim, és a bőrrel való ismerkedést tovább mélyítem....nem újdonság, mert főiskola alatt többször bőröztünk..., de más kézzel és más géppel, táskát....
Tehát első bőrpróbámat megtartottam magamnak, s tovább folytattam. Anyósom javaslatára, mint hogy "de jól nézne kis a táska alja letűzve"....
A labda igen csak magasra dobva, de olyan vagyok, hogy ha bogarat ültetnek a fülembe, addig nem nyugszom míg véghez nem viszem a kitűzött célt...


Jelentem cél teljesítve....nekem tetszik és szabad időmben biztos, hogy fogok még gyártani ilyent....

2 megjegyzés:

Gesztenyeszív írta...

Szia!

Szépek a táskáid.
Egy apró észrevételt tennék, ha nem haragszol meg érte. A táska fenékrészének a varrása (az alja) szebben mutat és könnyebb is levarrni, ha egy kicsit belülről meg kalapálod, úgy hogy a varrás szélességet szét hajtod és mintha vasalnál leütögeted. Ha valódi bőrrel dolgozol az simán elviseli és megtartja a formát.
További szép munkákat :)

patonaifabian írta...

Köszönöm...tényleg próbálgatom és nem értek hozzá, nem tanultam, de a következőnél kipróbálom!