2012. február 7., kedd

Néhány....

Nem állítom, hogy nem voltam elkonyulva,mikor "kikapcsoltak" a rendszerből. Hiszen több mint három éve kezdtem a meskán és igazából mindig 100-kal igyekeztem teljesíteni, odafigyelni mindenre..mert én már csak ilyen vagyok.
Jelentem, holnap visszakapcsolnak az áramlatba...lehet rendelni, vásárolni...
S mikor el vagyok keseredve a magam kedvéért kell alkotnom olyant,  ami vicces, vagy nagyon különleges, vagy csak akkor épp feldob...Ilyenek voltak ezek az elefántok is amikor készültek...rájuk néztem és mosolyogtam....rózsaszín elefánt... banzsa szemekkel....:)


...majd egy megrendelés táska készült pipacsos, gondoltam mi lenne, ha lenne hozzá tolltartó és tárca. Persze nem a megrendelő kérte csak én úgy....csak úgy...




3 megjegyzés:

Aledi írta...

Mert a csak úgy készült alkotások a legjobbak :) Ja, és az elefántnak felfele áll az ormánya, szóval szerencsét hoz.

patonaifabian írta...

Tényleg! Erre nem is gondoltam! Hi-hi!

nemcsaktaska; fabolfabrika blog írta...

Ha elfogadod, szívesen adom:

http://fabolfabrika.blogspot.com/2012/02/dijazott-lett-az-egy-honapos-fabol.html