2011. december 30., péntek

Adósság

Az elmúlt időben hanyagoltam a blogot. Aki rendszeresen olvas, ő tudja miért....meska vásárra készülődés, majd rendelések teljesítése, majd vásárra készülődés, majd betegség, majd kórház, majd karácsony....és végre azt hiszem kezdjük összeszedni magunkat. 
Anna jókat eszik ismét....bár a sok mikulás csoki és a sütemények nem tesznek jót az étvágyának......a megrendeléseket vagy teljesítettem, vagy visszamondtam -s itt is elnézést kérek januárban mindenki megkapja a magáét :)
Így a blogon jó pár elkészült munkámat nem is mutattam. Vagyis inkább a csatos tárcák maradtak ki a mutogatásból....
....az ívesek....


...s a nagybogyósak......

:)

3 megjegyzés:

F.Gina írta...

Lassan visszatérsz a régi kerékvágásba :)) Ma találkoztam Simon Krisztivel(Maciművek) el volt alélva a táskádtól (táskámtól), megadtam neki a meskás elérhetőségedet. B.U.É.K., pussz Gina

Amy-kreatív írta...

Nagyon jól néznek ki ezek a kis csatos "buxák" . :)))
Szép anyagok, szép kidolgozás!

patonaifabian írta...

Gina! Köszi...remélem zökkenek és visszafele:)