2011. június 11., szombat

Szülésznő kérése

Aki kitalálja nyer egy piros pontot.... a baj csak az, hogy a képet látjátok, így nem is érvényes. 
A történet egyszerű. Vásáron álldogálok és egy nagyon kedves, mosolygós hölgy megragadja a macis táskám és simogatja, majd nem ereszti....ő is gyermek lelkű felnőtt. Érdeklődni kezd, készítek-e megrendelésre. Ezután elmondja, hogy mit is szeretne. Egy gólyás táskát, batyuval. De ne legyen lila színe, de zöld se, de piros se, de okker se, de....tehát fekete, fehér és barna változatai maradtak fenn a rostán. A férjem hevesen bólogat, hogy persze meg tudja csinálni-mármint én. S ebben maradunk. 


Elkészítettem. Ilyen lett.....szerintetek?

11 megjegyzés:

dióhéj írta...

jujjjjjj nagyon édes, én odáig vagyok érte :))))

Fércművek írta...

Nagyon tetszik! :)

Judit írta...

Nagyon jó:))))))
(A minta az lehetett színes?)

zazálea írta...

még hogy nem kellenek a mesék, ugye? :o)))

Dirgesinger írta...

Nagyon aranyos lett!

patonaifabian írta...

Tényleg jó? Mert ugye azért eléggé messze volt ez a minta tőlem, de aztán rázoomoltam és megvarrtam:)
Egyébként a minta az lehetett színes....bár fekete gólyát is varrhattam volna fehér batyuval, de a csőr kérdése ott is gond lett volna.

Ledorka írta...

Gondolom, a hölgy is odavan érte. :))) Szeretem ezeket a játékos táskáidat. :)

Edina írta...

Nagyon tetszik!!!! Én is el tudnám képzelni:)

Szömörce írta...

Nagyon tetszik:) Lehet nekem is ilyennel kellene látogatnom:) ( egyszer már hagytam itt hozzászólást, de nem jelent meg)

patonaifabian írta...

A hozzászólás megjelenését én nem korlátozom, tehát a rendszer benne a ludas :(
S szívesen készítek még gólyás táskát....úgyis hetekig csak a fészkeket néztem úton a munkahelyem felé:)

Dia írta...

Nagyon ötletes és fantasztikus a kivitelezés! Nagyon tetszik!