2011. május 3., kedd

Szerintetek...

  ...melyik fénykép a jobb. Most, hogy neki álltam az ETSY-n ismét megmutatkozni, s olvasgatom a Hungarians' Etsy Team (HET)  bejegyzéseit, teljesen össze vagyok zavarodva, hogy ezt a szép magyar kifejezést használjam. A fotózás sosem volt a kedvencem, s az hiszem, hogy kevésbé megy, de ha treasuryba szeretnék kerülni, jó lenne a semleges háttér, egyszínű, nem hivalkodó. 
De ha meg önmagam akarok maradni, akkor meg a kavicsok, a természetes háttér ami én vagyok (szerintem)






Néhány képek kollázsoltam.....szerintetek melyik a jobb? Melyik vagyok én? Mit csinálnátok másképp? Hol fényképezzek? Hogyan, miért .....


Segítségeteket köszönöm:)

14 megjegyzés:

á írta...

naná, hogy a teféle. az utolsó pont olyan, mintha a földből nőttek volna ki a virágok :)

borbelya írta...

Szia! nekem valóban a természetes képeid tetszenek jobban, és ahogy nézem a kollázsodat sokkal szebben kiemelik a táskáid színeit, formáit. Én a helyedben a természetesnél maradnék, esetleg a táska belsejét fotózhatod fehér háttérrel.

KicsiKató írta...

Nekem mindkét vonal tetszik, viszont szembetűnő különbség a kettő közt a szín! Mindenképp azt választanám, ami a színhelyes kép, a háttér nem számít, de magyarázkodni, hogy ez igaziból nem is ilyen színű... szóval az nem annyira nyerő (mondja a bagoly a verébnek, mert nálam is van sajna ilyen leírás, ég is a képem miatta...)

zazálea írta...

én a kövekre és a fahasábokra figyeltem fel először a munkáid kapcsán, az nekem nagyon tetszett, s a táskák, egyebek mellett ez is egyfajta jel volt, nem si mertem rátenni a farakásra a táskámat, ez te voltál. :o)
ezzel együtt is én már fehér hátteret használok, fotósátor is alakul, nem tudom, megszerettem a sima, fehér hátteret, de a lepedős megoldás nagyon nem volt jó, látszottak a törések, gyűrődések, sokat kínlódtam.

Krizantám írta...

Én a helyedben annál maradnék, ami a szívedhez közel áll... Légy hű önmagadhoz!

Ha esetleg a semleges háttérnél maradnál (vagy azt is kipróbálnád), akkor ha nem bántalak meg, én nem ezzel a textúrájú fehér háttérrel fényképezném, hanem valami finomabbal.
Az akvarellpapírnak és a hasonlóknak elég finom a textúrája, hogy háttérként érdekes legyen, de ne vonja el a figyelmet a táskádról. Esetleg érdemes kipróbálni napfényben valamilyen natúr színű, törtfehér v. melegebb árnyalatú papírt, így nem lesz olyan kékes a háttér és a táskád is hasonlóan ragyoghatna, mint a természetben...
Bocs, sokat locsogtam, de beindult a fantáziám...

Amúgy nekem is a természetes háttér tetszik... :-)))

Süle Mónika írta...

Nekem is a természetes háttér tetszik jobban!

Ági írta...

Szavazatom részemről is a természetes fényben és környezetben készült fotó! Összehasonlíthatatlanul szebbek és élettel telibbek azok a képek!!
Ági

dióhéj írta...

fogas kérdés...nekem mindenképpen a természetes háttérrel készült fotók tetszenek, valahogy ott a beállítást is jobban eltalálod, de treasury szempontjából jobb volna egy semleges háttér, mondjuk ezek nem tetszenek valamiért...nem mintha én olyan jól tudnék fotózni...tény, hogy hagytalak már ki treasuryből azért, mert nagyon kilógott a fotó a háttér miatt...néha jól jön, de az a ritkább...épp ma cseréltem ki a csipkés táskám hátterét, az első fotón semleges a háttér, egy-kettőn meghagytam a bokrokat a háttérben...

napos írta...

Nekem is a természetes hátterűek tetszenek jobban. Szerintem az is már hozzád tartozik. Egy idő után, ha csak a képet látom valahol, megmondom, hogy a tied.
A színekkel kapcsolatban sajnos nagyon nehéz jól döntetni. Amit a te monitorodon színhelyesnek látsz, az másik monitoron megnézve nem is ugyanolyan. Sajnos nagyon függ az adott monitor beállításától. Kalibrálni meg nem szoktak minden monitort :)

Aledi írta...

Határozottan szebbek a természetes hátterűek, de szemezgetőbe valóban jobb a fehér. Gyakran készítek a Meskán, és bizony van mikor azért marad ki valami, mert elüt a háttér.

csigaszabo írta...

Az előttem szólókkal teljes egyetértésben nekem is a kavicsosak-kövesek tetszenek.
Ezek a fehér hátterek nem is illenek, ugyan nem vagyok jó tárgyfotós, de biztosan találnál valami olyan egyszínű világos hátteret/papírt/sátrat/akármit, amivel úgy is jó képet tudnál készíteni. Aztánmeg egy termékhez nem csak egy képet lehet feltölteni...
A színhelyességről a megjegyzést - mint vásárló - megszívlelendőnek tartom.

HEra írta...

Nekm ruhaféléknél, így táskánál is sokkal életszerűbb, szimpatikusabb a környezettel együtt készült fotó, a fotótermi elveszi a lelkét...;)
A treasury-be, meg lehet a szélére tenni és valami hasonló színű hátterest a másik szélére, akkor nem üt el a többitől...:)Akkor lesz igazán jó, ha úgy csinálod, ahogy neked tetszik a legjobban!! :)

Fércművek írta...

Nekem a természetesebb környezetben készült képeid tetszenek jobban. (Mondom ezt úgy, hogy én általában fehér hátteret használok, de mégis. :) )

inga írta...

a természetes képeken jobbak a fényviszonyok, színhatások