2009. október 29., csütörtök

Vonatosan



A szent elhatározás, már az első pillanatban megdőlt. Amit készítettem nem mutattam meg a nagyvilágnak, vagy legalább is ezen a felületen nem. De nem mondtam le arról, hogy blogot írok, és rendes ember módjára szépen "vezetem" Tehát ez most ismét egy újabb próbálkozás.



Hosszú idő, sok türelem és kitartás kellett ehhez a falvédőhöz. S elárulom nem nekem, hanem aki rendelte. Szegény Zsófi még nyár közepén kért meg arra, hogy készítsek a kisfiának egy vonatos falvédőt. Sajnos azonban a lépés, a türelmem és az idő sem úgy jött és alakult, hogy ezt meg is tudjam valósítani.



Már rettentően szégyeltem magam, mikor megszállt az ihlet, lett egy kis időm és egy nap alatt, (úgy hogy semmit nem csináltam) kiszabtam a nagy darabokat a mesevároshoz.



Ezután "már csak" rá kellett varrni, apróbb részletekkel ellátni.....De elkészült és szerelembe estem vele. Nagyon megszerettem, s remélem új kis gazdája is sokáig használja majd.

Nincsenek megjegyzések: